Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες!

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες και καλή σταδιοδρομία!


            Τόλης Χρήστος

          ΣΜΥΝ





Η εισαγωγή μου στα σώματα ασφαλείας και ειδικότερα στη ΣΜΥΝ μου έδωσε τεράστια χαρά κ' ικανοποίηση και εκπλήρωσε ένα παιδικό μου όνειρο. Ξεκινώντας αυτό το καινούργιο κεφάλαιο της ζωής μου θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ για την πολύτιμη βοήθεια τους και την οικογένεια μου που είναι πάντα στο πλευρό μου. Επίσης θέλω να ευχηθώ σε όλα τα παιδιά καλή σταδιοδρομία!

 


 

 

Παναγιώτης Χρυσοβαλάντης 

Νικολακόπουλος

 (Σχολή Αστυφυλάκων)

 


Ευχαριστώ θερμά τους καθηγητές του φροντιστηρίου ''Άνοδος'' που με την συνδρομή τους στην προσπάθεια μου και την συνεχή υποστήριξη τους έβαλαν το μέλλον μου σε προτεραιότητα και έδωσαν μορφή στα όνειρα μου.

 


 

 

Ζωή Βασιλική Λιακοπούλου

Νοσηλευτικής Αθήνα(ΕΚΠΑ)

 


Ευχαριστώ πολύ τους άξιους  καθηγητές μου στο φροντιστήριο Άνοδος για τη συμβολή τους στον αγώνα μου τα τρία χρόνια του λυκείου και την αρωγή τους στην απόκτηση γνώσεων οι οποίες μου επέτρεψαν την εισαγωγή μου στην Νοσηλευτική Αθήνας.


 

Ανδρέας Βασίλειος Νικολακόπουλος

(τμήμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας ΟΠΑ) 

 


Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, τους καθηγητές της «Ανόδου» καθώς και τους γονείς μου οι οποίοι διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην  προσπάθεια μου να επιτύχω τους στόχους μου, σε μια δύσκολη χρονιά.

 


 

 

Πισκοτάκη Ολυμπία
Νομική Αθηνών



Μια δύσκολη περίοδος έφτασε και επισήμως στο τέλος της. Η σχολή της επιλογής μου είναι η Νομική Αθηνών και εκεί κατάφερα να εισαχθώ. Η χαρά φυσικά είναι μεγάλη και δεν θα μπορούσα παρά να είμαι ικανοποιημένη και περήφανη για την προσπάθεια μου. Την προσπάθεια αυτή στήριξαν βέβαια οι καθηγητές μου στους οποίους οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ. Συγκεκριμένα, θα ήθελα να ευχαριστήσω την κ. Έφη Λεντζιου απο το φροντιστήριο Άνοδος, τον κ. Χρήστο Παπαδάτο, τους υπόλοιπους καθηγητές μου και τέλος την οικογένεια μου.

 


 

 

Καββαθάς Γιώργος

Μοριακής Βιολογίας Αλεξανδρούπολης 

 


Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την ολοκλήρωση ενός επίπονου αλλά ταυτόχρονα καρποφορου αγώνα. Εύχομαι να ακολουθήσουν όλοι το όνειρο τους όπως το έχουν οι ίδιοι επιθυμήσει. 

Όσο αναφορά εμένα θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον βιολογο μου, τους καθηγητές του φροντιστηρίου Άνοδος  και ιδιαίτερα τον φυσικό μου που περα απο το μάθημα του με εξέλιξε σαν άνθρωπο.

 


 

 

Τσίτσου Νάσια

Ιατρική Σχολή Ηράκλειο 

 


Η αγωνία σήμερα επιτέλους έφτασε στο τέλος της πετυχαίνοντας το στόχο μου ,που ήταν η Ιατρική και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο. Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου από το φροντιστήριο " Άνοδος "  για την ουσιαστική βοήθεια που μας προσέφεραν!

Καλή σταδιοδρομία σε όλα τα παιδιά!!

 

 

Γεωργοπούλου Αναστασία

ΣΜΥ

 


Είμαι πολύ χαρούμενη που πέρασα σε μια τόσο καλή σχολή και βγήκα νικήτρια από αυτόν τον δύσκολο αγώνα! Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές μου στην «Άνοδο»για την καταπληκτική δουλειά τους αλλά και για την στήριξη τους σε μία τόσο δύσκολη χρονιά! Καλή σταδιοδρομία σε όλα τα παιδιά!

 


 

 

Νικολία Συρογιάννη
Νομική Θεσσαλονίκης

 


Τέλος καλό όλα καλά!!

Κατάφερα να πετύχω τον στόχο μου που είναι η Νομική στην πόλη της Θεσσαλονίκης.Ειμαι χαρούμενη και ανακουφισμένη.Παρα τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες της φετινής χρονιάς καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια μας. εύχομαι καλή δύναμη και καλή σταδιοδρομία σε όλους τους συμμαθητές μου

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους γονείς μου τους φίλους μου τους καθηγητές μου και του σχολείου και του φροντιστηρίου και την κ. Ζωη Βούρτση από το φροντιστήριο Ανοδος.

 


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις