Bαθμολογίες 2020 - Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές του Πρότυπου Φροντιστηριακού Κέντρου Άνοδος, οι οποίοι μιλούν για την επιτυχία τους μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 10 Ιουλίου.



Διονύσης Αδαμόπουλος 3ο ΓΕΛ Πύργου Ο.Π Θετικών Σπουδών 18.575 μόρια


 





«Κατάφερα να συνδυάσω την προετοιμασία των Πανελληνίων με τους διαγωνισμούς»
Ο Διονύσης Αδαμόπουλος συγκέντρωσε την δεύτερη καλύτερη βαθμολογία σε όλη την Ηλεία (ΓΕΛ) και είναι έτοιμος να ζήσει το όνειρο του.

"Ήταν μία δύσκολη χρονιά φέτος. Είχαμε τον κορωνοϊό, καινούργιο σύστημα εξετάσεων, καταργήθηκαν οι συντελεστές, το μάθημα της έκθεσης είχε τη λογοτεχνία, δηλαδή ήταν απρόβλεπτο. Υπήρχαν προβλήματα, ειδικά στη χημεία και στην έκθεση, αλλά όπως φάνηκε και στη διόρθωση. Ένιωσα ανακούφιση όταν είδα τη βαθμολογία και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Θα ήθελα να ασχοληθώ με την πληροφορική και ίσως να συνδυάσω και τα μαθηματικά, μιας και ασχολούμαι αρκετά χρόνια με τους διαγωνισμούς και φέτος δεν τα παράτησα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη φιλόλογο μου την κα. Δήμητρα Πλαφουτζή, που με βοήθησε στην έκθεση, τον μαθηματικό μου κ. Σωκράτη Μοσχονά από τα φροντιστήρια Θαλής - Ορόσημο και τον κ. Γιάννη Κουτρουμάνο από το φροντιστήριο Άνοδος».





Χρήστος Τσαγκαρούλιας 2ο ΓΕΛ Πύργου Ο.Π Υγείας 18.500 μόρια



«Όνειρό μου η ιατρική»




Ο Χρήστος Τσαγκαρούλιας μαθητής από το 2ο ΓΕΛ Πύργου που έδωσε στην Ο.Π Υγείας και συγκέντρωσε 18.500 μόρια είναι ο τρίτος σε βαθμολογία στην Ηλεία στα ΓΕΛ. Στις δηλώσεις του για αυτή την επιτυχία του τόνισε:
 
«Αν καταφέρεις να συγκεντρώσεις τα μόρια που θέλεις, ιατρική θα δηλώσεις. Αυτό είναι και το όνειρό μου άλλωστε. Αυτό ήθελα και γι’ αυτό πάλεψα πολύ σκληρά. Δεν αγχώθηκα τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της καραντίνας, γιατί ο στόχος μου έδιωχνε το άγχος αντί να μου το προκαλεί. Περισσότερο αγχώθηκα για τη διαδικασία των Πανελληνίων, όταν είδα δηλαδή τα θέματα της έκθεσης και ένιωσα τόσο άσχημα. Όλα τα παιδιά τα δυσκόλεψε και αυτό φάνηκε από το γεγονός ότι ο άριστος έχει πάρει 17 και από το ότι όλα τα παιδιά θέλουν αναβαθμολόγηση.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα από όλα τους γονείς μου και τα δύο φροντιστήρια μου, το Ορόσημο - Θαλής και την Άνοδο, ενώ ευχαριστώ και τον εαυτό μου για την προσπάθεια που έκανα και ήταν πολύ δύσκολη. Εύχομαι καλή δύναμη σε όλα τα παιδιά».




Τόγια Ελένη 2ο ΓΕΛ Πύργου Ο.Μ Θετικών Σπουδών 18.475



«Είμαι πολύ ευχαριστημένη!! Οι σχολές που με ενδιαφέρουν έχουν πιο χαμηλά μόρια, είτε Μαθηματικό είτε Φυσικό, οπότε τις έπιανα ούτως ή άλλως. Με τον κορωνοϊό ήταν περίπλοκη η κατάσταση, γιατί φροντιστήριο κάναμε μόνο διαδικτυακά, ωστόσο η χημεία και η έκθεση που έκανα στην Άνοδο απέδωσαν πάρα πολύ καλά. Είχα και περισσότερες ώρες να διαβάσω στο σπίτι μου, οπότε μάλλον με βοήθησε αυτή η κατάσταση.
Αισθάνομαι πολύ μεγάλη χαρά τώρα!! Θα τα ξεχάσω όλα και θα διασκεδάσω. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου από την Άνοδο τον κ. Γιάννη Κουτρουμάνο για την χημεία, την κα. Ζωή Βούρτση για την έκθεση».





Πισκοντάκη Ολυμπία 4ο ΓΕΛ Πύργου Ο.Μ Ανθρωπιστικών Σπουδών 18.125



«Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέσα στους πρώτους της Ηλείας. Είναι μία ανακούφιση γιατί προσπάθησα πολύ όλη τη χρονιά και είναι ωραίο να βλέπεις τους καθηγητές και τους γονείς σου περήφανους. Στοχεύω στη νομική, ήταν το όνειρό μου από πολύ μικρή, και πιστεύω ότι έχω την κατάλληλη βαθμολογία.
Όλη αυτή η κατάσταση με τον κορωνοϊό μας δυσκόλεψε, ήταν μία δοκιμασία για όλους μας. Ήταν διαφορετικά τα δεδομένα, αλλά ταυτόχρονα είχαμε και το χρόνο να διαβάσουμε περισσότερο και να ξεκουραστούμε στο σπίτι μας.
Θέλω να ευχαριστήσω την κα Λέντζιου από τα φροντιστήρια Άνοδος καθώς και τους υπόλοιπους καθηγητές μου».

Ιωάννα Μεντή ΓΕΛ Ζαχάρως 18.125 μόρια


«Μία μεγάλη προσπάθεια ολοκληρώθηκε με το καλύτερο αποτέλεσμα. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από την βαθμολογία που συγκέντρωσα, παρά τη δυσκολία των θεμάτων και την περίεργη -λόγω συνθηκών- χρονιά. Στόχος μου είναι οι ιατρικές σχολές, με δεύτερη επιλογή την οδοντιατρική ή την φαρμακευτική.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για την ψυχολογική -και όχι μόνο- στήριξη που μου παρείχε, το φροντιστήριο Άνοδος και τους καθηγητές για την πολύτιμη βοήθεια τους».

Νικολία Συρογιάννη 2ο ΛΥΚΕΙΟ 17.900 μόρια


«Στόχευα νομική και εκεί έχω περάσει θεωρώ. Είναι μεγάλη δικαίωση για μένα, σε μια χρονιά ιδιαίτερα απαιτητική και δύσκολη, λόγω κορωνοϊού. Είμαι λίγο συγκρατημένη βέβαια γιατί περίμενα σε κάποια μαθήματα μεγαλύτερη βαθμολογία, αν πιάσω τη σχολή που ήθελα δεν πειράζει ιδιαίτερα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους μου τους καθηγητές και του σχολείου και του φροντιστηρίου και ιδιαίτερα την κα. Ζωή Βούρτση, που την είχα στην έκθεση, καθώς και την οικογένειά μου πάνω από όλα».

 Οι καθηγητές δηλώνουν: 


Ο κ. Γιάννης Κουτρουμάνος (χημικός) δήλωσε: «Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την προσπάθειά τους. Φέτος ήταν μία ιδιαίτερα απαιτητική χρόνια για όλους μας, με ξεχωριστές δυσκολίες. Οι βαθμολογίες όπως πάντα δημιουργούν συναισθήματα χαράς, αλλά και προβληματισμό για ορισμένους μαθητές. Στο φροντιστήριο μας, στο φροντιστήριο Άνοδος, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για την πλειονότητα των μαθητών μας που πέτυχε τους στόχους της. Από εδώ και πέρα πιστεύουμε ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού που πρέπει να γίνει την επόμενη εβδομάδα. Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους και καλή ξεκούραση για τους μαθητές».


H κα. Ζωή Βούρτση (φιλόλογος) δήλωσε: «Καταρχάς θέλω να πω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και καλές σπουδές. Φέτος ήταν πραγματικά μία ιδιαίτερη χρονιά, λόγω των συνθηκών της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, αλλά και λόγω της αλλαγής στο μάθημα συγκεκριμένα. Πραγματικά φέτος σημειώθηκαν χαμηλές βαθμολογίες, πλέον ο βαθμός γύρω στα 16 αποκτά μία ιδιαίτερη βαρύτητα. Αυτό πρέπει να μας προβληματίσει σχετικά με τον αυστηρό τρόπο διόρθωσης του μαθήματος, όπως επίσης και το γεγονός πως σημειώθηκαν σε μεγάλο ποσοστό αποκλίσεις ανάμεσα στους δύο βαθμολογητές. Αυτό δείχνει ότι μέσω της αλλαγής επηρεάστηκαν όχι μόνο οι μαθητές, αλλά και οι διορθωτές, οι οποίοι δεν διαχειρίστηκαν ενιαία το θέμα της βαθμολόγησης. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι για ακόμη μία χρονιά υπήρχαν κάποια παιδιά που είχαν πολύ υψηλές βαθμολογίες, δεδομένων των συνθηκών. Οι βαθμολογίες γύρω στα 17 είναι πλέον υψηλότερες βαθμολογίες. Οι μαθητές του φροντιστηρίου ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά σημειώνοντας αυτές τις υψηλές βαθμολογίες, πάντα στα πλαίσια των ικανοτήτων τους. Εύχομαι από δω και πέρα καλές σπουδές και ότι καλύτερο στη ζωή τους».


ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ


Αδαμόπουλος Διονύσης, Τόγια Ελένη, Τσαγγαρούλιας Χρήστος
με τον καθηγητή χημείας του φροντιστηρίου ΑΝΟΔΟΣ
Κουτρουμάνο Γιάννη.

ΑΝΟΔΟΣ - Επιτυχόντες.



Ανδρέας Βασίλειος Νικολακόπουλος 4o Λύκειο 15.525



Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου ,τους καθηγητές του φροντιστηρίου της Ανόδου για την διαρκή εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπό μου ,οι οποίοι στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων σε αυτή την τόσο ξεχωριστή χρονιά που θα μείνει ανεξίτηλη στην μνήμη μας και έτσι κατάφερα να κάνω πράξη τους προσωπικούς μου στόχους ,με υπομονή ,επιμονή και μεθοδικότητα στο καθημερινό διάβασμα .



Παναγιώτης-Χρυσοβαλάντης Νικολακόπουλος 4o Λύκειο 16.350

 
Η λήξη των πανελληνίων εξετάσεων σηματοδοτεί την έναρξη μιας καινούριας ζωής με όλο το κουράγιο και τις γνώσεις που αποκτήσαμε κατά την διάρκεια αυτής της προκλητικής χρόνιας. Μέσω της καθοδήγησης των καθηγητών του Φροντιστηρίου Άνοδος αγωνιστήκαμε ενάντια στις δυσκολίες, μάθαμε ότι ο κόπος ανταμείβεται και ότι τελικά αξίζει να ονειρευόμαστε.



Ζωή Βασιλική Λιακοπούλου 1ο Λύκειο 15.525 μορια


Ευχαριστώ πολύ τους άξιους καθηγητές μου στο φροντιστήριο άνοδος για τη συμβολή τους στον αγώνα μου τα τρία χρόνια του λυκείου και την αρωγή τους στην απόκτηση γνώσεων οι οποίες μου επέτρεψαν την εισαγωγή μου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.



Αγγελίνα Ηλιοπούλου 2ο Λύκειο 16.300 μόρια



Τα θέματα φέτος ήταν αρκετά απαιτητικά και η διατήρηση της ψυχραιμίας του εξεταζόμενου θεωρήθηκε απαραίτητη όπως και φάνηκε τελικώς. Η κάθε προσπάθεια είναι αξιέπαινη και ο αγώνας κανενός μας δεν τελείωσε.Συγχαρητήρια σε όλους!
Ευχαριστώ την οικογένεια μου, τους καθηγητές μου στο σχολείο και στο πρότυπο φροντιστηριακό κεντρο ανοδος



Χρήστος Τόλης 16.275 μόρια 3ο Λύκειο


Μετά από μια δύσκολη χρονιά και παίρνοντας την απόφαση να δώσω για δεύτερη φορά κατάφερα να ανταποκριθω στις απαιτήσεις των πανελληνίων εξετάσεων χάρην στην εντατική και στοχευμενη μελέτη και στην πολύτιμη αρωγή των καθηγητών μου και του φροντιστήριου άνοδος



Γεωργοπούλου Αναστασία Λύκειο Πελοπίου


Οι καθηγητές μου στην άνοδο πίστεψαν σε εμένα και χάρη στην επιμονή και υπομονή τους κατάφερα να γίνω φοιτήτρια!



Τσίτσου Νάσια 4ο Λύκειο 17.575


Αισθάνομαι ανακουφισμένη από το αποτέλεσμα των Πανελληνίων, γιατί φέτος η χρονιά ήταν απρόβλεπτη και τα θέματα ασαφή και για καλά προετοιμασμένους. Οι κόποι όλων των σχολικών ετών ανταμείφθηκαν χάρη στον προσωπικό μου αγώνα και τη στήριξη των δικών μου ανθρώπων σε όλα τα επίπεδα. Οι καθηγητές του φροντιστηρίου "Ανοδος" μου στάθηκαν σαν δεύτερη οικογένεια, τους οποίους θέλω να ευχαριστήσω που μας βοήθησαν ουσιαστικά στην περίοδο της καραντίνας, όπως και τους καθηγητές του 4ου ΓΕΛ Πύργου. Εύχομαι σε όλους μας μια όμορφη φοιτητική ζωή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις